null

Verzending

1 Verzenden is gratis. Voor jou, niet voor mij. Zelf zeik ik graag over hoe vliegtickets je lokken met een prijs die een paar stappen verder opeens 30% duurder is.
Ik wil gewoon een duidelijke prijs bieden, dus heb ik de verzendkosten (deels) meegerekend in de prijs van de producten.
2 Bij retouren kan het trouwens wel anders zijn met de verzendkosten! Daarvoor zul je toch echt even de pagina Retour voor door moeten lezen.
3 De levering van alle producten duurt 1-2 werkdagen.
Als je later op de dag een bestelling plaatst (16u+), bestaat de kans dat deze 1-2 werkdagen pas vanaf de volgende werkdag gerekend worden - de mensen van de logistiek stoppen rond die tijd met het aannemen van nieuwe pakketten, omdat zij ook op tijd thuis willen zijn.
Let op: in november en december kan het echt bij alle postdiensten een chaos worden. Vlak voor Sint en vlak voor Kerst is de kans groot dat er 1-2 werkdagen bovenop komen.
4 Ik verstuur alleen naar Nederland en België - niet naar andere landen of overzeese gebieden.
Mocht je toch heel graag een pakket in een ander land willen ontvangen, stuur me dan een mail via contact@koopkorea.nl om te kijken wat er mogelijk is: ik kan best flexibel zijn.
5 Al mijn verzendingen worden door mijn logistieke partner Hexspoor E-fulfilment verstuurd.
6 Als er iets gebeurt met het product voordat het bij jou thuis is, ben ik verantwoordelijk. Dus ook als het postbedrijf het product beschadigt, ben ik verantwoordelijk.
Jij hebt 'recht op een deugdelijk product'. Die term heb ik niet zelf verzonnen, zo heet dat echt. Ik vind dat recht vanzelfsprekend maar de wet verplicht mij dit expliciet te vermelden.
7 Mochten er problemen of klachten zijn, dan antwoord ik snel via contact@koopkorea.nl

Ik moet er nog wel even bij zeggen dat 'de dingen' in de toekomst natuurlijk kunnen veranderen. Zo kan de levertijd sneller worden. Ook moet ik misschien voor toekomstige producten wel verzendkosten rekenen, omdat het product goedkoper is dan de verzendkosten bijvoorbeeld. Uiteraard pas ik deze tekst dan meteen aan en zal het ook heel duidelijk vermeld staan bij het nieuwe product dat er nu wel verzendkosten zijn. Mochten er belangrijke veranderingen zijn, dan zullen die ook via de nieuwsbrief gemeld worden.

Tot slot ben ik blijkbaar verplicht een link te plaatsen naar het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting.
Op zich wel handig mochten we echte ruzie krijgen, toch?